10 Eylül 2012 Pazartesi

Zihnin Acil Servis Sistemi

Her birimizin zihninde stres fabrikaları mevcut. Bu stres fabrikalarının ham maddesi ise "kuruntu".

Her birimizin çeşit çeşit kuruntuları var: ekonomik sorunlar- ilişki sorunları-fiziksel sorunlar-yalnız kalma-yaşlanma-kariyerini koruma kaygısı...

Peki ne için mücadele ediyoruz? "HUZUR" Zihinsel ve ruhsal bütünlük birlik hali. Anın farkındalığı için çabalıyoruz.

Şimdi hep beraber acil bir müdahale yapalım:

1. Adım= Sakin bir yer seçin, tüm dikkatinizi ve aklınızı bir tek şey üzerine odaklayın ve bir an hiçbir şey düşünmeye odaklanın. Hiç bir şey düşünün !!

Pasif ve çok rahat bir şekilde oturun.

2. Adım= Gözlerinizi kapayın ve tüm adalelerinizi yumuşatın.

3. Adım= Yavaş ve tabi bir şekilde nefes alın. Her nefes verişinizde 'bir' deyin ve bunu 20 kez tekrarlayın.

4. Adım= Şimdi kendinizi rahatlatacak bir kelime veya bir cümleyi her nefes verişinizde tekrarlayın (Örn.: "Her gün her bakımdan daha mutlu, daha huzurlu ve daha zengin oluyorum).

5. Adım= Seçtiğiniz kelimeyi söylemeyi sürdürün. Dikkatiniz dağılırsa devam edin, kaldığınız yerden.

6. Adım= Bu halinizi yaklaşık 5 dak. sürdürün.

7 Adım= Bu yöntemi günde 1 ve mümkünse 2 kez tekrarlayın...

Sevgi ve ışıkla bütünleşin :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder